SagaAnderssons

Alla inlägg under augusti 2012

Av Saga andersson - 28 augusti 2012 19:31

Hej igen ska visa lite vad jag önskar mig att ha eller så: )


1.! en iphone 4 vit / 4s kvittar :)  

2.! väska från lindex vit :)  

3. fin tröja från lindex :)  ( hittade inte någon bild )

4.! kurio surfplatta för barn :) bilden laddades inte upp:/

5.! jeans svarta eller annan färg  :) cubus kommer inte upp några bilder


det var det men jag önskar mig mer ses:)

Av Saga andersson - 28 augusti 2012 19:29

hej idag var jag i skolan det var tråkigt eller typ men vi hade ma,sv,so,idrott och musik sen kom jag hem och åt sen var jag med mina kompisar :)

Av Saga andersson - 27 augusti 2012 22:05

hej försöker fixa bloggens sida men det laggar satan så jag får vel fixa det senare om ni gillar den sen komentera då om ni inte gillar den och så tippsa era kompisar om den här det skulle vara jätte snällt och jätte kul för jag har jätte dålig statistik i denna blogg med vi ses   

Av Saga andersson - 26 augusti 2012 09:13

idag är jag på öland jag campar japp men idag vet jag inte redigt vad jag ska göra!!imorgon är detskola kommer upp lite bilder sen :))  

Av Saga andersson - 25 augusti 2012 11:00

har inte penar på mobilen med får de på mån eller tis igår beställde jag kläder från la redut eller vad det heter men köpte en tröja en kofta och ett underdels sätt... men jag hade ju lovat att lägga upp en  sminkvideo men jag gjorde de men den kom inte upp men får göra en ny så ses senare kanske..  

Av Saga andersson - 22 augusti 2012 18:02

Nu är jag på Gotland idag har vi badat i jätte fint vatten och sen har vi handlats köpte en bästa.o en Justin biebertröja. Och en nyckelring

hej

Av Saga andersson - 21 augusti 2012 20:22

hej idag har jag haft en första bra dag i skolan bästa vännen åker då till gotland hoppas dom har det toppen och fknt väder saknar dom/ redan<3

Av Saga andersson - 21 augusti 2012 15:42

hej idag ska jag rill gotland menjag har inte internet pp mobilen så att min kompis kommer att bloga pt mig till fre med denna månaden har jag inte internet sorry men ska iallafall försöka blogga så mycket jag kan men fick lpna min komois mobil så snällt;)

Presentation

Hej välkommna till mon blogg här skriver jag om nästan allt

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards